Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013

LONDON -ΛΟΝΔΙΝΟ , Ά ΔΙΑΔΡΟΜΗ

  
Άγιος Παύλος - Millennium Bridge

ΤΙ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ

   Εδώ θα ενώσω τα δύο μου ταξίδια στο Λονδίνο και θα γράψω τι επισκέφτηκα τις μέρες εκείνες και πως έφτιαξα το πρόγραμμα μου. Συνηθίζω πάντα να βγάζω πρόγραμμα και να μελετάω όσο μπορώ την πόλη που επισκέπτομαι πριν την αναχώρηση μου. Για εμένα το ταξίδι αρχίζει από την στιγμή που αρχίζω να το σκέφτομαι και να το μελετάω και όχι όταν φτάνω στην πόλη που επισκέπτομαι.    

   Για το Ά μέρος και την αρχή του Ταξιδιού στο Λονδίνο πάτησε εδώ http://travelguide-spirit.blogspot.se/2013/11/london.html

Ά ΔΙΑΔΡΟΜΗ

  Μια απ τις διαδρομές που έκανα και στις δύο μου επισκέψεις μου αλλά με διαφορετική έναρξη και με διαφορετικές στάσεις περιλάμβανε τις εξής στάσεις οι οποίες ανάλογα το σημείο ενδιαφέροντος είχαν και την αντίστοιχη διάρκεια. Αν ξεκινήσει κάποιος από την περιοχή Βικτόρια όπως κι εγώ στο πρώτο ταξίδι μπορεί να κάνει μια στάση στον καθεδρικό Westminster εφόσον είναι πάνω στον δρόμο για το Big Ben ,Victoria St.

Westminster Cathedral

     Η επόμενη στάση είναι το Westminster Abbey όπου μπορείτε να δείτε τους τάφους των Βρετανών αυτοκρατόρων. Εντυπωσιακό αλλά λίγο βαρύ. Σκοτεινό και καταθλιπτικό με αριστουργηματικούς τάφους απλά μετά από κάποια στιγμή θα κουραστείτε από το περιβάλλον. Εδώ γίνονται οι στέψεις και άλλες επίσημες τελετές.Εγώ είχα  την δυνατότητα και μπήκα δωρεάν και εντυπωσιάστηκα από αυτό που είδα.

Westminster Abbey


      Ακριβώς δίπλα είναι το Big Ben ,House of parliament, Victoria Tower Garden  και Jewel TowerΑν υπάρχει ήλιος είναι λίγο δύσκολο να βγάλετε ωραίες φωτογραφίες στο Big Ben από την πλευρά αυτή, γι αυτό και συνήθως όλοι βγάζουν από την γέφυρα Westminster ωστόσο αυτό εξαρτάται από τον καιρό. Μπορείτε να κάνετε μια βόλτα στους κήπους της Βικτορίας και να δείτε και το κτήριο Jewel Tower το οποίο δεν επισκέφτηκα αλλά αν θυμάμαι καλά είχε μια είσοδο στις 3 λίρες περίπου. Έχετε σημαντικότερα πράγματα να επισκεφτείτε από αυτό.

Victoria Tower Garden

Jewel Tower

     Από την γέφυρα Westminster ή Lambeth περνάτε στην απέναντι πλευρά του Τάμεση και προχωράτε στον δρόμο δίπλα στον ποταμό όπου μπορείτε να συναντήσετε το  Lampeth Palace , London Aquarium και στην συνέχεια το London Eye ,η ρόδα που έχει ύψος 135 μέτρων και 32 θαλάμους όπου μπορείτε να δείτε μέρος του Λονδίνου από ψηλά. Στο London Eye δεν έτυχε να ανέβω, απλά νομίζω ότι μια καλή ώρα θα ήταν προς το απόγευμα αφού έχουν κλείσει τα μουσεία και λίγο πριν σκοτεινιάσει μπορείτε να ανεβείτε να δείτε το Λονδίνο ,να ξεκουραστείτε και μισή ώρα για να συνεχίσετε  την βόλτα σας στην πόλη.

Γέφυρα Westminster

London Eye

     Μετά από αυτό συνεχίζοντας την βόλτα στο δρόμο δίπλα στον ποταμό και αφού βγάλετε και τις απαραίτητες φωτογραφίες με φόντο το Big Ben πλησιάζετε στο μουσείο Tate Modern.Η είσοδος είναι ελεύθερη και περιλαμβάνει μοντέρνα τέχνη. Εμένα να με συγχωρήσετε αλλά θεωρώ ότι τέτοιου είδους εκθέματα προσβάλουν και την νοημοσύνη μου κάποιες φορές ,βλέποντας πράγματα τα οποία εγώ τα έφτιαχνα στο νηπιαγωγείο ,ωστόσο ίσως είμαι ένας άνθρωπος που δεν μπορώ να καταλάβω την τέχνη αυτή. Το επισκεφτήκαμε το μουσείο ,είδαμε τα εκθέματα εν συντομία και καταλήξαμε στον έκτο όροφο όπου αν θέλετε μπορείτε να καθίσετε και να πιείτε ένα καφέ και να απολαύσετε  την θέα από ψηλά, βλέποντας τον Άγιο Παύλο ,τις γέφυρες και πολλά άλλα.


  Δίπλα από το μουσείο θα δείτε το Shakespeare s Globe Theatre,δεν το επισκεφτήκαμε στο εσωτερικό του και δεν έχω άποψη.

Shakespeare s Globe Theatre

   Στη συνέχεια πρέπει οπωσδήποτε να περάσετε από την αγορά Borough Market και να δοκιμάσετε κάτι απ όλα αυτά που πουλάνε εκεί, είτε είναι φαγητό είτε γλυκό. Εμείς συνηθίζαμε (και στις δυο επισκέψεις μου) να τρώμε κάτι για μεσημεριανό εδώ διότι δεν θέλαμε να χάσουμε χρόνο .Πίσω από την αγορά θα δείτε ένα ψηλό τριγωνικό κτήριο. Σύμφωνα με το διαφημιστικό που κρατώ στα χέρια μου, κάποιος μπορεί να δει Londons highest and best view from the Shard.The Shard βρίσκετε πίσω από τον σταθμό London bridge.

The Shard 

Μεταξύ της αγοράς Borough Market και Green Market υπάρχει και αυτό που βλέπετε στην φωτογραφία.


   Ακριβώς δίπλα από την αγορά είναι ένας θεσπέσιος καθεδρικός ναός ,Southwark Cathedral (13 αιώνας) . Η είσοδος είναι ελεύθερη και υπάρχει φυλλάδιο και στα ελληνικά που σας οδηγεί στο τι πρέπει να σταθείτε και να δείτε στο εσωτερικό του ναού. Κάντε μια σύντομη στάση… εγώ τον επισκέφτηκα έστω και για λίγο και στις δύο επισκέψεις μου στο Λονδίνο.

Southwark Cathedral

   Συνεχίζοντας τον δρόμο δίπλα στον Τάμεση θα συναντήσετε και θα βγάλετε και από μια φωτογραφία στην Hay s Galleria  , στο  καράβι που υπάρχει στο δρόμο σας και βλέπετε στην παρακάτω φωτογραφία καθώς και το H.M.S Belfast που βρίσκετε στον Τάμεση και στην πλευρά που περπατάτε.
Hay s Galleria


    Από εκεί και πέρα αρχίζει να φαίνεται η γέφυρα Tοwer Bridge και ο Πύργος του Λονδίνου. Μέχρι να φτάσετε στην γέφυρα-φαντάζομαι- θα βγάζετε φωτογραφίες για να έχετε όλες τις πλευρές και απόψεις των πύργων της γέφυρας. Το Πύργο του Λονδίνου τον είχαμε επισκεφτεί και δεν μπορώ να πω ότι εντυπωσιάστηκα αλλά ούτε και ότι δεν μου άρεσε. Αυτό που μου άρεσε και θυμάμαι από την επίσκεψη μου,  ήταν το Μουσείο με τις πανοπλίες και τις ασπίδες στον λευκό πύργο και τους θησαυρούς-κοσμήματα και βασιλικά σκήπτρα και κορώνες.

Tοwer Bridge

Tοwer Bridge

ο Πύργος του Λονδίνου

ο Πύργος του Λονδίνου

Στο εσωτερικό του Πύργου του Λονδίνου


   Έχουμε περάσει ήδη στην απέναντι πλευρά του Τάμεση όπου βλέπετε έναν γυάλινο πύργο σαν οβίδα που λέγετε Swiss Re Tower(The Cherkin) . Πάνω από τον Πύργο του Λονδίνου σε απόσταση περίπου 15 λεπτών με τα πόδια είναι ο σταθμός Liverpool Street.Στα δεξιά του σταθμού εάν κοιτάξετε τον χάρτη σας ,υπάρχει μια αγορά που λέγετε  Old Spitalfields Market.Δεν νομίζω ότι αξίζει να πάτε ως εκεί για την αγορά. Υπάρχουν άλλες αγορές όπως η αγορά Borough MarketCovent Garden και η Porto bello  όπου είναι καλύτερες και είναι  και πάνω στο δρόμο σας.

Swiss Re Tower(The Cherkin)

Liverpool Street

Old Spitalfields Market

   Εάν δεν επισκεφτείτε την αγορά Old Spitalfields Market συνεχίζετε προς την τράπεζα της Αγγλίας και καταλήγετε στον Καθεδρικό του Αγίου Παύλου. Τον ναό τον επισκεφτήκαμε (2011) και μάλιστα δωρεάν (για κάποιο λόγο), εσείς όμως πρέπει να πληρώσετε εισιτήριο .Για να είμαι ειλικρινής θυμάμαι μόνο ότι ο ναός είναι σε μπαρόκ στυλ και τίποτα αλλά, έχω καλή εικόνα από τον ναό μέσα στο μυαλό μου αλλά δεν έχω πολλές φωτογραφίες.

Καθεδρικός του Αγίου Παύλου

Καθεδρικός του Αγίου Παύλου

   Πάνω από τον καθεδρικό του Αγίου Παύλου υπάρχει ο δρόμος Legrand όπου οδηγεί στο Μουσείο του Λονδίνου. Αν έχετε χρόνο μπορείτε να κάνετε μια σύντομη επίσκεψη στο μουσείο αυτό για να δείτε ρούχα του 18 αιώνος όπου φορούσαν οι μεγάλες κυρίες της εποχής (pleasure gardens), το Victorian walk όπου μπορείτε να δείτε μαγαζιά πως ήταν μια άλλη εποχή, δυο παλιά αυτοκίνητα και μια άμαξα του 1757 Lord Mayor s State Coach ,κάποια παράσημα και γενικά πράγματα που αφορούν το Λονδίνο. Είμαστε στο Λονδίνο και είναι ένα μουσείο που παρουσιάζει πράγματα της ζωής από το Λονδίνο. Τα περισσότερα μουσεία στο Λονδίνου έχουν αντικείμενα που προέρχονται από άλλες χώρες ,σε αυτό το μουσείο όμως θα δείτε μόνο πράγματα από το Λονδίνο. Η είσοδος είναι δωρεάν όπως σε όλα τα κρατικά μουσεία της πόλης.

Μουσείο του Λονδίνου

Μουσείο του Λονδίνου Lord Mayor s State Coach

Μουσείο του Λονδίνου

     Μετά από το μουσείο κατεβαίνετε πάλι στο δρόμο που είναι η εκκλησία του Αγίου Παύλου και συνεχίζετε τον δρόμο θαυμάζοντας τα κτήρια του όπως το  Royal Courts of Justice που βρίσκετε μετά την οδό Fleet Street , τον ναό του St.Clement ,Somerset House (παλάτι του Δούκα Somerset) και πολλά άλλα τα οποία θα συναντήσετε μέχρι να φτάσετε στην πλατεία Trafalgar.

Royal Courts of Justice

 St.Clement

Somerset House

     Αυτή είναι η πρώτη διαδρομή που εγώ προτείνω σύμφωνα με τις αντοχές τις δικές μου. Είναι κουραστική και γι αυτό καλό είναι να γίνετε με παπούτσια χωρίς τακούνια (για τις γυναίκες) ή καινούργια παπούτσια. Καλό είναι να γίνει την πρώτη μέρα, που δεν θα είστε κουρασμένοι αλλά αυτό εξαρτάται και από τον καιρό. Λογικά δεν έχετε χρόνο  να επισκεφτείτε όλα αυτά τα μουσεία, απλά παρουσιάζω τι μπορείτε να δείτε σε αυτό το κομμάτι του Λονδίνου. Η επιλογή είναι δική σας.

Πλατεία Trafalgar

Σε λίγες μέρες η διαδρομή Β και Γ.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου